Při převzetí zboží je kupující povinný zkontrolovat obal, ve kterém je zboží zabalené.
V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží. V případě jeho poškození je nutné na místě dodání zboží sepsat s přepravcem protokol o zjištěných vadách, způsobených během přepravy.
Pokud kupující zboží převezme i s poškozeným obalem a podepíše přepravní list (tím stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno), prodávající neuzná případnou pozdější reklamaci.
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat, z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.
Zákazník má právo vrátit nepoškozené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. V tomto případě nám zboží nezasílejte na dobírku, ale jako doporučenou zásilku. Dobírkové balíky nebudou přijaty.
POSTUP PŘI REKLAMOVÁNÍ ZBOŽÍ
Reklamované zboží nám zasílejte v nepoškozeném, originálním obalu na adresu:
Jakub Trakal, Horecká 731, 468 22 Železný Brod
Okopírujte fakturu, kterou jste od nás obdrželi, a odešlete ji spolu s reklamovaným zbožím na výše uvedenou adresu. Uveďte také důvody, proč zboží reklamujete.
Pro urychlení vyřízení reklamace můžete na zásilku viditelně napsat slovo „REKLAMACE.“
Pokud reklamace nebude uznána, budeme Vás o této skutečnosti ihned informovat. Ve většině případů je reklamace uznána.
V případě opravitelných vad je zboží uvedeno do původního stavu opravou, v ostatních případech je reklamace vyřízena výměnou za nové zboží. Peníze vracíme pouze v případech, kdy nemáme skladem nový kus zboží na výměnu. Peníze za vrácené zboží zasíláme pouze poštovní poukázku.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dní. Není- li reklamace do té doby vyřízena, je prodávající povinen s kupujícím vyjednávat o dalším postupu, tedy o vrácení peněz, či o nahrazení novým zbožím (do ceny zboží reklamovaného).
Nebude- li kupující včas informován o stavu reklamace, napíše na obchod@jtcandles.cz s tím, že popíše, kdy a jaké zboží reklamoval, proč ho reklamoval. Do předmětu e-mailu zadá „překročení lhůty.“
Budeme se snažit veškeré Vaše možné reklamace řešit tak, abyste byli plně spokojeni a aby bylo vše vyřešeno včas.
O vyřízení reklamace se můžete informovat na e-mailu obchod@jtcandles.cz , nebo na tel. čísle +420 728 655 802.
Copyright © JTCandles 2023, Nastavení cookies